fredag 18 mars 2011

Tur att det är fredag

Goooood mooorning

Somnade jätte tidigt igår! Låg och tittade på lite program på datorn i sängen och höll på att somna hela tiden. Lika bra att släcka ner och nanna:)
Konstigt väder ute, igår kom underkylt regn som sedan frös så allting nästan såg ut som rimfrost, och nu på morgonen när jag skulle ta ut hästarna töade allt (vilket är: Hurra!).
I kväll har jag ordnat så att jag kan komma och rida i ett ridhus, så det är jag jätte glad över! Måste trimma lite på Sucke känner jag. Det gick ju inte att rida igår i med det underkylda regnet/haglet... Ibland önskar jag att vi hade ett ridhus. I många lägen gör jag inte, men denna vintern har tagit kol på min träning.
Vi kommer i alla fall iväg i kväll och det är jag nästan lycklig över!:D

Ha en underbar fredag så bloggar jag mer i kväll:) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar