lördag 12 mars 2011

Nattlig bloggning

Hej!

Fick bli lite sen uppdatering idag, tiden sprang ifrån i mig innan:)
Red på Sucke en sväng, provade ett nytt bett, vet inte vad det heter så får visa bild i morgon. Han gick himla fint på det faktiskt! Han går ju bra på gummipelamet också, men det är en fight varenda gång jag ska få in det i munnen på honom, så därför har jag velat hitta ett som inte är lika tjockt. Som sagt så gick han väldigt trevligt på det jag provade idag. Jobbade honom lite i galopp på mindre volter och över en bom. Han var himla spänd på allt som hände runt omkring med slappnade av mer och mer:) Han gick som en peng till slut! Tänkte trimma vidare i morgon.
Nu väntar kudden, blev lite sent igår, så får väl ta igen det nu:) Godnatt!

Nackdelen med att snön har försvunnit ser man ett tydligt resultat på här!
Min fina Snucke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar