tisdag 22 mars 2011

APA!!

Min lilla söta Filippa har nog kommit till denna jord endast för att göra mig galen! Jag tror att hat-kärlek är den djupaste kärleken av dem alla och att det är därför jag inte sålt öket än. Ena stunden tror man att hon skulle kunna hoppa vilken svår-klass bana som helst och ena stunden kan man knappt hoppa en bana på 1 m.
Idag gick det hyfsat fort att få in henne i transporten och desto längre tid att få in henne när vi skulle hem.
Fick hjälp utav mina snälla vänner! Tack tack tack.
Träningen gick bra för att vara första gången på länge. Till en början var hon knappt ridbar med blev superfin sen när vi väl började hoppa!
Det kommer ta lång tid, men sen kommer jag har världens finaste apa! Host host... Häst menade jag!

Slår man numret 666 kommer man nog direkt till Filippa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar