torsdag 17 mars 2011

Jag blir med sadel om 4 veckor:)

Åh vad glad jag är! Det kommer en sadel till mig om ca fyra veckor! Det blir modellen Linnea, provade en begagnad Linnea idag, den passade mig perfekt men inte hästen och den jag hade på prov var bra till hästen men inte till mig, så därför får vi beställa en ny. Kommer att bli aas jobbigt i början i med att man ska rida in den, men sen när man väl gjort det kommer det bli världens bästa:) Den jag satt i idag var hur skön som helst! Insutten och inriden, man satt som en kung, men det gör jag i min om ett år också.
Jag älskar ju min Grand Prix som också kommer från Equipe, den har jag haft i 4-5 år och är perfekt nu.

Fick ha sadelprovning i stallgången, riktigt skitväder ute

Filippa och Sucke i bakgrunden. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar