måndag 14 mars 2011

Hej på er:)

Vad måndagen har gått snabbt! Helt sjukt... Nu är i alla fall Sucke och Exet grundade för botulism. Blev lite orolig nu att jag inte skulle kunna ha med Sucke på hoppträningen i morgon i med sprutan, men det gick bra. Bara jag inte red som en galning och fick honom jätte svettig.
Blev även rädd för att jag skulle behöva åka med sura damen, men det slapp jag!:P Filippa hade för övrigt skött sig exemplariskt idag med min stalltjej! Vad är det för fel på den hästen? Bara mig hon är dum med. Aja, skönt att man slipper skämmas i alla fall:) Tänkte be stalltjejen att hjälpa mig longera henne i morgon. Jag har nämligen bestämt att ta lite hjälp, jag hinner inte båda hästarna efter jobbet. Och jag vill ju gärna ha dem båda i tävlingskondition, och då behöver jag ta lite hjälp. Mitt mål med Filippa att hon ska vara i fin form till Henriksdal Spring Tour som går av stapeln i slutet på april. Det tror jag kan vara lagom, och då hade jag tänkt att hon skulle gå 1.10 m.

Nu ska jag varva ner med Halv åtta hos mig och en god bok:) I morgon är det hoppträning, och jag är riktigt taggad! Hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar