måndag 14 mars 2011

Nu ska sur-tanten igång

God morgon på er!

Dags att ta tag i en ny vecka:) Känns rätt ok faktiskt. Måste ju ladda inför tävlingen på söndag med Division 1 laget.
Tycker även det är dags att Filippa kommer igång ordentligt. Jag tycker att jag hela tiden får bakslag med henne, och det känns jobbigt. Har bett min stalltjej hjälpa mig att motionera henne lite, så idag ska hon ut och promenera med henne i 30 min. Tänkte även att hon kunde longeras i pessoaselen någon dag. Måste bara hitta ett bett som passar!
Förhoppningsvis hör Equipe av sig i veckan också och kommer ut och provar ut en ny sadel, den jag fick sist passade ju inte mig riktigt.
I kväll ska Sucke och Exet få sprutor igen. Sista sen är de grundade för denna sjukdomen (som jag aldrig kommer ihåg namnet på).
Nu när jag tittar på allt jag har skrivit känns det som jag har en hel del att göra i veckan! Det hade jag inte tänkt:P Men det är roligare med veckor där det händer mycket än när det händer lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar