måndag 28 mars 2011

Hej på er!

Just nu känner jag mig väldigt seg, hoppas att jag piggar på mig snart. Tror att det påverkar rätt mycket att det nu är mörkt på morgnarna istället. Nu en senare tid har det ju varit ljust när jag tagit ut hästarna, det var det inte idag. Men det är nog snart ljust då också:)

Idag händer det en del grejer både på jobbet och efter jobbet så det kommer nog att bli en bra måndag trots allt! Ska till Bengts Hästsport med en kompis efter jobbet och titta lite. Det var ett bra tag sedan jag var där så det ska bli kul! Efter det blir det att fortsätta på det jag gjorde för min tränare med Filippa igår. Red markarbete och hon blev superfin tillslut! Så tänkte jobba vidare på det idag. Sucke ska ut och promenera. Han fick hoppa igår och även han var superfin, satte upp ett räcke och efter det hoppade jag studsen jag satte upp i veckan. Han var riktigt på hugget och hoppade som en gud när jag höjde till 1.30. Trots att jag även igår red på mitt tredelade bett gick han riktigt bra och blev inte stark. Jag vågar nog inte ha det på hoppträningen i morgon, men ska försöka rida på det så mycket som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar