söndag 13 mars 2011

SS= Seg Söndag

Oj oj oj vad hästarna var förbannade i morse när jag kom ut och skulle ge dem mat. Jag hade tagit lite sovmorgon, så de var väl rätt så hungriga. Men jag måste väl få ha sovmorgon någon gång, eller? :P
Nu är de i alla fall ute och jag var till och med så duktig att jag mockade. Skönt att slippa göra det sen. Trots att solen inte skiner så är det väldigt skönt ute:) Tänkte trimma på Sucke i eftermiddag och rida en sväng på Filippa. Köpte ett tredelat äpplebett till henne igår, tyvärr tror jag att det är för stort, så kommer antagligen få lämna tillbaka det. Köpte storlek 11,5 för det var den minsta storleken, jag hade nog behövt 10,5 eller till och med 10... Ingen som har ett sådant i de storlekarna?:)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och inte lyfta ett finger förrän det är dags att rida, skönt! Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar