onsdag 2 mars 2011

Så mycket men ändå så lite

Usch, gillar verkligen inte min situation just nu. Sjuk och tycker synd om mig själv, vilken fin kombo! Har i alla fall tagit en panodil och en varm dusch, så jag hoppas att det ska hjälpa:) Hatar att vara begränsad, och att vara sjuk begränsar en. Gäller att bli frisk fort! Men det är väl denna tråkiga tiden på året som gör det, det händer absolut ingenting, samtidigt som det händer en hel del. Just nu skulle jag bara vilja gå i ide och vakna upp i maj... Någon annan som känner likadant?

Fick inte tag i något lugnande till Sucke, måste åka till ett annat apotek, så har det förhoppningsvis i morgon. Klydd!
Ringde även till Susanne som säljer Equipe sadlar här i Sverige och undrade om jag kunde få en tid till Filippa. Och troligtvis blir det nästa vecka!:) Ska bli skönt att få en sadel som ligger bra på henne. Känns som om jag börjar få ihop allt nu till den hästen, inget som krånglar i munnen, hel i benen och förhoppningsvis snart en ny sadel. Heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar