onsdag 16 mars 2011

Samma läge som innan

Hej alla glada!

Har haft en bra dag:) Lite små seg men nu är den äntligen slut! Min dator har samma läge som innan, dvs död-läge. Så jag får ha pappas så länge, tur att jag har en sådan snäll pappa!
Susanne Ancarkrona ringde mig innan idag och sa att hon kan komma ut och prova ut en annan sadel till mig i morgon. Hon är ju återförsäljare utav Equipe sadlarna. Jag provade en begagnad Linnea sadel men den passade inte mig riktigt. Hon hade eventuellt en annan, men det var inte säkert att den passade heller och då får vi beställa en ny. Ska bli skönt att få en sadel till Filippa som passar.

Har blivit lite klydd med logistiken i hemmet dag, så hinner inte göra mycket med hästarna. Ska ut en snabbis bara och prova sadeln en sista gång och se hur jag tycker om sätet. Rätt skönt att inte göra något med hästarna, för det blåser halv storm och då tycker ju inte de heller att det är kul att vara ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar