tisdag 1 mars 2011

Knäpp tisdag

Hej på er!

Har haft en konstig tisdag idag! Vaknade i natt och var jätte varm och hade svårt att somna om. Sedan när jag klev upp tog jag tempen och fick reda på att jag hade feber. Stack till jobbet i alla fall, men åkte hem igen till lunch. Somnade nästan direkt när jag lade mig och sov i nästan tre timmar. Snacka om att vara slut! Var i alla fall lite piggare efter min långa siesta så bestämde mig för att sticka till hoppträningen trots allt. Kände att jag var tvungen att åka dit i med att jag har efteranmält mig till 1.20 i Flyinge på söndag. Träningen gick bra! Sucke drog lite pennor med mig, men överlag kändes han riktigt fin! Känner mig taggad inför helgen:)
Nu ska jag försöka sova så att jag är fit for fight igen i morgon! :) Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar