lördag 19 mars 2011

Inga nya handskar:(

Blev tyvärr inga handskar idag... Hittade inga som jag ville ha i min storlek, lite typiskt! Fick skicka in mina gamla i tvättmaskinen istället:P
Uteritten var riktigt trevlig! Kul att rida ut med någon ibland. Jag gör ju inte det så ofta, och ibland är det riktigt skönt att snacka lite skit. Vi skrittade i ca 1 timme, vilket är perfekt för både Sucke och Filippa. I morgon är det ju allsvenskan och Sucke ska gå två klasser, så därför tycker jag att det är bra om han får en lång skrittrunda dagen innan så att han är fräsch till i morgon.

Lite senare tänkte jag gå ut och städa i stallet. Jag har redan börjat tvätta lite schabrak och så... Ska även ta en massa bilder på sådant som ska säljas. Ska ju bl a sälja min Stübben sadel och en longer-gjord. So stay tuned!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar