fredag 18 mars 2011

Titan

Då var det soffläge som har intagits! Har ridit Sucke nu efter jobbet, hann faktiskt rida en bra stund innan det blev mörkt! Åkte aldrig i väg till ridhuset, för vädret var helt ok så jag skrittade ner till grannens bana istället:)
Trimmade lite, jobbade mycket med yttersidorna, red lite utan stigbyglar och avslutade med ett pass förvänd galopp! Till slut gick han riktigt fint! Detta är nog första trim-passet efter vintern. Så helt hundra gick det inte, men med lite arbete så kommer han att gå som en peng:)

I morgon så kommer en kompis så vi ska rida ut, ska bli riktigt trevligt! Dessutom blir båda hästarna motionerade samtidigt. Därefter måste jag åka till Landäng och prova ut en klubbjacka som vi ska ha till allsvenskan plus en massa annat!

Nu ska jag göra fredag, och det hoppas jag ni också ska:) Kram!

Sucke-bucke:)

Den här får jag göra rent i morgon!!

Fick ett bett på prov av Susanne från Equipe, det är helt i titan och något hästarna ska gilla. Fick det till Filippa, helt super med tanke på hur svårt det har varit att hitta mindre storlekar! Ska prova det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar