måndag 21 mars 2011

Då var man måndagsbarn igen

God morgon på er!

Gick rätt lätt att kliva ur sängen idag:) Det ser nämligen ut att kunna bli en riktigt härlig vårdag! Lät hästarna bara ha på sig sina regntäcken, lite kallt nu kanske, men senare blir det ju rätt varmt där under när plusgraderna kommer.
Idag ska Sucke ut och promenera med min stalltjej och högra hand:) Filippa får vila, jag kommer hem för sent idag för att kunna rida. Tänkte ha med henne på hoppträningen i morgon, så det gör inget om hon får en vilodag.
Känns riktigt bra med hästarna just nu. Jag börjar äntligen få igång dem (mycket tack vare min stalltjej som hjälper mig!) Det blir mycket roligare att rida om hästarna är igång ordentligt:)

Kommer som sagt hem lite senare idag, men jag har lagt upp ett tid-inlägg som kommer upp under dagen! Ha en underbar måndag:)

Såhär ser inte mina hagar ut just nu kan jag säga! De är leriga och tråkiga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar