tisdag 29 mars 2011

Hoppträning inställd

Hej alla goa och glada!

Sitter i sängen och har precis duschat, det var riktigt skönt med tanke på att det var riktigt kall ute! Rått och blåsigt. Kändes nästan lite som höst. Hade inte fåglarna kvittrat som galningar så hade jag nog trott det:)
Det blev tyvärr ingen hoppträning idag. Lite synd för jag hade verkligen sett fram emot den. Men det blir i morgon istället hemma hos min tränare, vilket innebär tio minuters skrittpromenad från mig! Och i med detta tar jag nog med Filippa istället. Hon är ju anmäld till tävling på söndag (1m) så hon kan behöva hoppa lite.

Istället för hoppträningen fick Sucke en joggingtur i skogen. Riktigt skönt trots kylan. Hittade en bra backe som jag tänker använda som långsam-galopp-backe i framtiden! Skitbra att rida uppför i samlad galopp och sedan skritta nerför och upprepa detta några gånger. Mjölksyra here we come! :D

Nä nu ska jag nanna... Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar