onsdag 16 mars 2011

Det var ju inte bra

God morgon!

Mina duracell batteri som jag hade på igår har nog tagit slut idag:P Känner mig inte alls lika speedad som igår. Trist! Men men. Träningen igår gick super, jag och Sucke fick ta det lite lugnt i med att han blev sprutad i förrgår. Vi hoppade en liten bana på ca 1 m som han gick perfekt. Jag brukar aldrig kunna få honom att hoppa fint på de lägre höjderna, han brukar tramsa sig och inte bruka allvar förrän det blir lite högre, så det var kul! Är han lika fin på söndag tror jag att det kommer att gå bra:)

En mindre bra sak är att min MacBook har fått spelet och inte vill starta... Har haft den ett tag nu, men tycker inte att den ska lägga av för det. Aja får be min bror kika på den så får jag ha pappas så länge... Den använder han ändå inte.
Lite synd för jag har ju inga bilder på denna datorn som jag kan lägga upp... Jag hoppas att problemet är löst i kväll!

Ha en bra dag så bloggar jag mer i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar