fredag 4 november 2011

Tack för det... Äntligen

Åh mina fina läsare! Vad jag har saknat er, tycker det är jättejobbigt att inte ha kunnat uppdatera kontinuerligt! Men nu har jag äntligen internet igen. Det har hänt så himla mycket sedan jag kom tillbaka från min korta Sverigevistelse, tänker berätta allt senare. Jag har även fattat en del beslut, men de kommer jag dela med mig utav längre fram.
För övrigt är det hårt arbete som gäller som vanligt. Igår hade jag dock ledigt och var först på banken med Ben, och äntligen får jag ett bankkonto! Det har inte varit helt lätt att skaffa kan jag säga. Eftermiddagen spenderade jag med min fina vän Patricia som tränar här, hon ordnade en klipptid till mig samtidigt som hennes var, så vi spenderade eftermiddagen hos frissan:) Sedan gick vi och åt middag på vår favvorestaurang Zizzi. Det var så himla mysigt! Det regnande ute och det var den första riktigt höst-kvällen. Det är faktiskt fortfarande varmt här, jobbar i hood-tröja. Men det är skönt!

Bloggar mer sen! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar