lördag 26 november 2011

X-Factor

Här i England är det inte inne med Idol, här är det X-Factor som gäller. Det är så himla stort här. De har till och med två program, ett på lördagen där alla låtarna framförs, sen har de utröstningen på söndagen. Jag har bara lyckats se söndagens program, men i kväll tänkte jag faktiskt försöka satsa på att se låtarna:) Det får bli mitt lördagsnöje.

Det har annars varit en rätt lugn dag, har bara ridit en häst.
Det går rätt bra för Ben i Adu Dhabi, ni följer väl honom på Facebook? Jag håller tummarna här hemma:) Min favvo-hingst Tackeray har i alla fall gått en clear round, så det var ju super! Han var även felfri med hingsten Tripple X i första omgången i Grand Prixen.

By the way, hur coolt är det inte att Roffe ligger tvåa på världsrankingen? Heja Sverige säger jag bara och bra jobbat!!:D Etta ligger Eric Lamaze, vars hingst Hickstead dog för ett par veckor sedan.

Ha nu en mysig helg! Puss och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar