fredag 25 november 2011

Hundvakt

Tjabba tjena!

Har blivit med hund, i alla fall för i kväll och i morgon. Det är Patricias hund Milo som jag passar. Hon är i London hos sin syster, och behövde hundvakt. Klart jag ställer upp! Det är faktiskt lite mysigt med sällskap. Han är dessutom världens sötaste.

Annars rullar allt på. Måste säga att det inte alls känns som november här, det är fortfarande rätt varmt, vissa träd har fortfarande alla löv kvar och vädret är rätt fint! Så när man hör julsånger undrar man om de är riktigt kloka på radiostationen. Kan inte fatta att det är 1:a advent på söndag. Sjukt.

Och apropå jul, så flyttar jag hem då. Jag fattade det beslutet igår, och anledningarna är flera. Tänker inte ta dem här. Jag ska bara berätta det för Ben när han kommer hem. Snacka om att jag är pirrig i magen inför det. Han har ju gjort så himla mycket för mig här, så lite dåligt samvete har jag. Men jag är replaceable:) Berättar mer på måndag, hoppas jag...


Här kommer lite bilder på min lägenhet som jag lovade er för några veckor sedan:P Den som Ben ordnade...

Milo

Min säng med lakan som jag fick av Ben

Min lilla toalett

Ser lite rörigt ut på bilden, vilket det inte är i verkligheten:P

Min lilla garderob
Mitt lilla kök med tvättmaskinen som jag fick av Ben och som Ben installerade, fattar ni nu att jag har lite dåligt samvete? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar