måndag 14 november 2011

Tic Tac

Hej alla fina! Läget med er?

Jag har haft en lång dag idag, men samtidigt lite skön för jag fick rida hela förmiddagen utan att behöva göra i ordning/av någon häst. Nice! Jag red fyra varav en "ny". Det var min favorithingst Tackeray (Tic Tac, precis som Nisse!:D). Han är inte ny i stallet, men jag har aldrig ridit honom innan. Det var dock ingen trevlig häst att rida på. Men han är ändå fortfarande min favorit. Man skulle aldrig tro att han är en hingst, så himla cool och älskar att mysa. Inga hingstfasoner här inte! Han kändes bara tung... Men jag har överseende med det!;)

I morgon är jag ledig igen, tog ledigt för att kunna åka in till London och se fotboll, det är ju England-Sverige i morgon, och det ska bli riktigt häftigt och spännande! Heja Sverige!!

Ben och Tackeray, Arena UK Grand prix

Jag och "Tic Tac" har en mysstund<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar