tisdag 22 november 2011

Blue Water

Hej på er:)

Hoppas allt är bra med er! Jag är lite nere idag, jag har väldiga svängningar. Vissa dagar går bra, och vissa  dagar vill jag bara ta en taxi till flygplatsen och åka hem. Idag har varit en sådan dag. Speciellt när min fina mamma hade skickat paket till mig. Men men, det är bara fyra veckor kvar tills jag får träffa henne och de andra.
Tack och lov har jag Patricia här som räddar mig med jämna mellanrum. Igår vid lunchtid tog hon mig till shoppingcentret Blue Water som ligger ca en timme härifrån. Det är megastort och har allt. Jag gick in på Zara Home (vilken underbar butik!!) Och köpte ljus och lakan. Jag undrar om den butiken finns i Sverige? De hade så himla fina saker. Hade kunnat köpa i princip allt. Sen köpte jag lite annat krimskrams. Vi gick även och såg en eftermiddags bio, och åt middag efter det. Så himla mysigt! Nästa vecka planerar vi en tripp till London.
Tyvärr flyttar hon till Tyskland om tre veckor, så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig då...

Idag har varit en vanlig dag på jobbet. Var dock lite irriterad/frustrerad i morse. Klockan tio över nio sa en utav hästskötarna till mig att jag hade tre hästar att rida och att jag skulle vara klar klockan elva. Och då fick jag även göra i ordning dem/göra av dem själv. Idioter. Vad är poängen med att sitta på en häst i tio minuter? Jag fick stressa rundor, det är en sak som är säker. De har lite konstig syn på hur mycket hästar ska röra sig här. Jag tycker faktiskt att det är lite konstigt att de presterar så pass bra som de gör, för de gör definitivt inget märkvärdigt hemma. Mina hästar får bättre träning. Men det är väl Ben Mahers magic fingers som gör det, vad vet jag? Cissi är det dags att hoppa Grand Prix tror du?

Här kommer lite bilder på området:

Uteboxarna och skritten

Ridbanan

Min lägenhet. Hehe man kan se min skugga i fönstret.


Gav hästarna som bor ute vatten, och tog en bild på den fina kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar