söndag 13 november 2011

Milena

Åh har haft en skön ledig dag idag! Var på bio igår och såg Tower Hiest, så himla kul!
I morgon är det på det igen, men är ledig igen på tisdag för då ska jag åka in med en annan svensk tjej till London och se Sverige-England! Det ska bli riktigt ball.

Tänkte visa er "min" häst. Hon heter Milena och är helt underbar. Det var den första hästen jag fick rida här och nu är det nästan bara jag som rider henne. Hon gjorde riktigt bra ifrån sig i både Helsingfors och Oslo, så Ben sa att jag hade gjort ett bra jobb med henne. Borde kanske ta åt mig, men jag bara skrattade åt det. I vilket fall så är det en riktigt häftig häst att sitta på! Hon är väldigt känslig och har väldigt stora gångarter. Traven är den bästa! Milly är min absoluta favvo här:)





Jag och Milena:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar