måndag 17 oktober 2011

Packar ihop mitt kaos

Under de senaste dagarna har jag levt i min resväska. Det har varit fyra underbara dagar hemma i kalla Sverige, och det tar emot att snart behöva bege sig till flygplatsen. Men samtidigt ska det bli lite kul att komma tillbaka. På något sätt finns ju mitt liv där nu. Här hemma har ju allting rullat på utan mig. Och det känns riktigt konstigt.

Nästa gång jag kommer hem är inte förrän till jul, och det känns både långt och kort dit. Tiden går superfort, så snart faller väl snön. Jag kommer dock inte spendera särskilt mycket tid hemma, för jag kommer att fira jul i New York, vilket ska bli riktigt roligt!! Eventuellt firar jag nyår hemma, det vill jag ju göra med mina fina vänner:)

Jag vet inte hur det bli med uppdateringar den närmaste veckan. Jag håller tummarna för att jag ska få tillbaka internet så fort som möjligt. Stay tuned! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar