lördag 15 oktober 2011

I'm back and I'm alive (Någorlunda i alla fall)

Hej alla!

Mitt internet i England strular som tusan, så det är därför jag inte har kunnat uppdatera på ett tag. Så är det så att det inte dyker upp några inlägg under en längre tid, beror det på tekniska problem och inget annat! Håll ut och fortsätt kika in:)

Nu är jag i alla fall hemma i Sverige! Det känns både bra och dåligt, bra för att det är så underbart skönt och mysigt att få träffa alla jag har saknat. Dåligt för att jag vet att jag måste åka tillbaka på måndag igen...

Ligger för tillfället i min säng med en rejält stukad fot. Hade bråttom till tåget innan i kväll (Skulle in till Malmö och äta middag med mina fina vänner) rusar ner för vår tegeltrappa till bilarna och trampar snett. Trodde först att smärtan skulle gå över, som den ofta för när man trampar lite snett, men det gjorde den inte. Nu när jag kom hem såg jag att foten hade svullnat upp rejält. Fick bandage av pappa som jag har lindat in den i. Hoppas att den är bra tills på måndag!!

Hade i vilket fall en underbar kväll med mina vänner! Vi satt ute (?!) och åt och pratade, så himla mysigt. Det är sådant man saknar när man är borta.

I morgon ska jag till Ryttarshopen och Bengts Hästsport. Var på Ryttarshopen idag och lämnade tillbaka mina skor, han som har den kunde då inte svara på om jag kunde få ett tillgodokvitto eller om jag var tvungen att få ett par nya. Han var nämligen tvungen att prata med leverantören först. Jag hade bråttom, så jag stack vidare. Han ringde mig senare och sa att jag fick ett tillgodokvitto, så ska dit i morgon och plocka lite grejer. Jag är glad!

Ska försöka hinna uppdatera i morgon också:) Kram på er!

P.S Är riktigt glad över att många av er ändå kommer in hit och kikar trots att jag inte har kunnat uppdatera. LOVE D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar