lördag 1 oktober 2011

Zizzy

Hej alla!

Full rulle kanelbulle som de säger i Thailand (det är sant). Var faktiskt ledig igår, så himla skönt! Första gången på 1,5 vecka. Låg i sängen till kl 10.00, stack till affären för att handla lite mat, åt, tittade på film och gick sedan ut och lade mig på gräsmattan med dricka och ipod. Så himla skönt! Det var hur varmt som helst, och jag hade det riktigt bra! Senare på kvällen stack fyra av oss och åkte skridskor (?!). Jag är inget big fan av att åka skridskor, men det var kul att komma iväg lite och göra något annat. Det var ändå en rolig upplevelse, för det var som att vara på disco fast på skridskor. De hade en DJ där och massa häftigt ljus.
Idag har det varit fullt upp i stallet, Ben har hoppat i princip alla hästar, så vi har fått vara snabba med att göra i ordning dem och "göra av dem", men jag gillar när det är mycket att göra, så det har varit en kul dag, dock väldigt varm och svettig...
I kväll stack jag och Patricia (hon har fyra hästar här och tränar för Ben) iväg till stan och käkade på en Italiensk restaurang som heter Zizzy, den är helt underbar! Stämningen och maten är toppen. Älskar verkligen den restaurangen. Det bästa med England måste ändå vara dess Italienska restauranger!;)

Nu ska jag sova, gissar att det kommer bli en hård vecka:) Kram!

Lite bilder från igår: Hade hundligt sällskap! Världens mysigaste Lola.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar