torsdag 3 februari 2011

Torsdagstrött

Släppte inte ut hästarna idag, tyckte att vädret var för osäkert. De har det mysigare inne i stallet:)

Kom aldrig iväg på promenad igår. Pappa frågade mig om jag hade märkt att det regnade ute, och det hade jag inte. Mörker, dimma och regn var bara tre dåliga saker för mycket;) Var finns ridhusen när man behöver dem?!

Har förresten kommit på att jag måste köpa en ny lite finare grimma till Filippa. Finare vill jag ha just för att kunna ha den på tävling. Upptäckte i tisdags att jag har ett litet i-landsproblem. Nämligen att ska jag lasta Filippa med träns får hon inte på sig sin egen grimma. Så då använder jag Suckes "fin" grimma. Men sen om man inte vill ha tränset på när man åker hem, är Suckes grimma alldeles för stor! Ni förstår mitt dilemma? Det får eventuellt bli en sväng inom Bengts Hästsport i morgon efter jobbet;)

Kommer upp ett tid-inlägg senare idag. Häst nummer fyra! Kika in i bloggen då:)

Typ en sådan här?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar