torsdag 17 februari 2011

Kill me

Alltså jag vet inte var jag ska börja beskriva den trötthet jag känner, men jag kan börja med att jag fick dra upp volymen rejält på Ipoden så att jag i alla fall skulle hålla mig vaken när jag tog ut hästarna. När jag skulle borsta tänderna igår kväll och fick syn på mig själv i spegeln undrade jag vad det var för rödsprängd idiot som stod där:P Tur att det blir långhelg!

Alla klarade proven igår och blev godkända på grönt kort kursen!:D Så duktiga, och några utav dem hade nästan full pott, riktigt bra! Jag och Ebba har varit riktigt bra lärare om jag får säga det själv:)

I kväll när jag kommer hem tänkte jag ta en powerwalk med Sucke, han måste komma igång lite. Sen måste jag nog anmäla mig till Flyinge så jag inte missar det i med att jag åker iväg och så nästa vecka.

Have a nice day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar