söndag 13 februari 2011

Gammal gran

Då var grönt kort kursen avslutad, det enda de ska göra nu är att skriva provet, och det gör de i veckan. De har varit duktiga och lärt sig en hel del! Till och med jag har lärt mig en massa nytt. Det är en hel del allmän fakta som är riktigt bra att känna till som man inte alltid tänker på eller har glömt. Tänkte att jag skulle lägga upp lite tips till er här i bloggen nu i veckan så att ni också kan ta del utav lite nyttig information:)

Vet inte hur jag ska göra med min ridning. Helt hopplöst på vägarna, hårt och halt. Var ute och gick med Sucke igår, men man fick hela tiden koncentrera sig på att inte gå på isfläckarna. Det var dock riktigt mysigt att få komma ut på en promenad:)

Igår fick jag en gammal gran utav min mamma som jag gav till hästarna, prefekt att slänga ut i hagen så att de har något att hitta på! Blev lite roliga bilder:)

Sucke på promenaden igår

Gran är nice!

Kul kul!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar