söndag 6 februari 2011

Fulle rulle kanelbulle som man säger i Thailand

Här går det undan! Förlåt för dålig uppdatering, men det har helt enkelt inte hunnits med...
Red mina två hästar i morse. Sucke gick fint som vanligt, jobbade honom i skritt i ca 30 minuter. Sen hjälpte min tränare mig med att tömköra Filippa. Hon är ju lite svår att komma åt när hon beter sig så illa som hon gör ibland. Hon gick riktigt fint till slut! Får tömköra henne fler gånger.

Nu i eftermiddag har jag suttit och planerat upplägget för grönt kort kursen som börjar på onsdag. Inte helt lätt kan jag säga! Mycket att tänka på. Även fast jag har tävlat mycket och länge så finns det saker som jag inte kan heller:)

Det negativa med att all snö har töat bort: Skitiga saker, allt är skitigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar