fredag 25 februari 2011

Inte ur sängen än

Det märks att det är sista arbetsdagen för denna veckan, jag är nämligen helt slut. Det är ändå rätt tufft med nio timmars dagar. Men nu är det äntligen fredag!

Ska alldeles strax försöka ta mig ur sängen, svårt! Måste ju ta ut hästarna. Det känns som om jag kommer att få stressa lite nu på morgonen, men skit samma.
I kväll ska jag på After Work, det får inte bli för sent för min del, för jag har inte förberett någonting inför helgen. Jag måste packa och fixa i stallet, skriva upp vad hästarna äter osv till min stalltjej som ska ta ut och in dem. Det får bli min natt-aktivitet helt enkelt! Och så ska jag försöka lära mig hur jag bloggar från mobilen så att jag kan uppdatera er lite i helgen:)

Pappa och Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar