måndag 7 februari 2011

Ordning och reda, pengar om två veckor... (?!)

Hej på er!

Har inte haft den bästa dagen fysiskt... Har mått rätt så dåligt och har spytt nu i kväll (intresseklubben antecknar febril, jag vet) men jag känner mig i alla fall bättre nu... Brukar inte bli dåligt, så fattar inte vad som hänt nu? Kanske något jag har ätit. Har i alla fall krupit ner i sängen och tänkte försöka somna tidigt.

Filippa har blivit tömkörd idag utav tjejen som jobbar hos oss, och Filippa hade tydligen varit jätte snäll. Skönt att höra att hon beter sig när hon är med andra! Bara med mig hon är dum:P Hästskrälle...
På fredag ska jag åka till veterinären med henne. Hon ska på hälsokoll och kolla tänderna. Hoppas att hon är frisk!
Har dessutom kontaktat hovslagaren så förhoppningsvis ska han komma snart:) Känner att jag fått ordnat mycket idag och dessutom jobbat och mått dåligt! Inte illa, eller hur? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar