tisdag 22 februari 2011

Suckmaestro gets back in business

Good morning! (?!)

Allt jag önskar och ber om just nu, är att få krypa ner i sängen igen. Det hade varit så himla skönt! Kom nämligen hem lite senare igår än tänkt, dock var det pga mycket trevliga omständigheter så det gör inte så mycket:) Hoppas att ni hade en bra måndag!

Hästarna är ute, vet inte vad det var för fel på dem, men de åt otroligt långsamt. De ville kanske inte heller "kliva upp" utan snooza lite till.
I kväll är det hoppträning! Denna gången tänker jag åka dit med Sucke, det ska bli kul och se hur han tänker bete sig. Var ju ändå ett tag sedan jag hoppade honom. Måste åka ner till min tränare och hämta gummipelamet, annars lär väl jag sitta som en fluga i sargen. Det är ju så att division 1 börjar om en månad och då kan det ju varit bra om jag hoppat lite innan ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar