torsdag 24 februari 2011

Liten sovmorgon

Tog mig en 20 minuters sovmorgon idag:) Har upptäckt att det går fortare att köra till jobbet så här tidigt på morgonen, än om jag kör en timme senare! Får väl experimentera och se om det stämmer idag:P
Hästarna är ute och äter sin frukost. Ser rätt mysigt ut att få stå där och käka i lugn och ro. En annan får ju aldrig äta i lugn och ro.

Var förresten och skulle köpa ett hackamor i Ystad på Ryttarshopen, men de hade inga inne. Daniel som har butiken sa att de skulle komma in i veckan och att han kunde ringa mig när han visste mer. Igår ringde han och sa att de kommer nästa vecka och undrade om han skulle lägga undan ett till mig, ja tack! Så han skulle ringa igen när de kommit. Är inte detta riktigt bra service? Det är lite längre för oss att köra till Ystad än Skurup, men jag åker hundra gånger hellre till Ystad just för att man alltid får den hjälp och service man vill ha. De är så trevliga och omtänksamma! Åk dit om ni får möjlighet:) Det är liten butik, men de har ädå det mesta och de beställer in saker om de inte har det. De har dessutom fått in Kingsland som de inte hade tidigare. Go there!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar