torsdag 3 februari 2011

Nattlig promenad take two!

Kom iväg på en nattlig promenad med Filippa idag!:D Härligt väder ute med plusgrader och stjärnklart. Riktigt skönt att få komma ut och röra på sig efter att ha suttit inne hela dagen.
Filippa var riktigt på hugget så vi höll ett riktigt högt tempo! Kommer ha träningsverk big time i morgon. Inte nog med att jag har träningsverk mellan benen sen hoppträningen i tisdags, så kommer jag väl ha kroppsverk i morgon:P Men det är kanske inte så konstigt, jag har ju knappt rört mig eller ridit på hela vintern. Fast på något konstigt sätt tycker jag om att ha träningsverk, det betyder ju att man har rört på sig!


I morgon tänkte jag åka till Bengts Hästsport om jag orkar och hinner efter jobbet. Ska ju köpa en grimma till Filippa. Men nu väntar kudden! Sov gott:)



Bild från i vintras någon gång. Älskar ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar