torsdag 1 september 2011

Ledig? Jag?

Oj de hade visst gjort om lite här på blogger.com! Känner mig lite vilse.

Men vad skönt det är att vara ledig idag!! Känns konstigt också måste jag säga. Var ute och red med min blivande stallchef och det var riktigt mysigt! Trevligt att ha någon att snacka skit med när man är ute och rider! Dessutom skiner solen!!
Hon red på Pelle och jag på Flippan. Pelle skötte sig perfekt! Snällare häst får man leta efter, och tröttare:P

Nu ska fixa lite inne, sen bär det av till Ystad där jag ska hinna göra alla mina ärenden på 1 timme! Men det ska nog gå.

Invigde förresten min nya tröja idag! Så himla skön. Kunde inte låta bli. Jag försöker nämligen att inte använda så mycket kläder nu innan avresa för då måste jag tvätta så himla mycket, vilket är onödigt! Men jag vara bara tvungen att använda den:)

I morgon kommer jag nog inte alls hinna blogga, så ni får kika in på lördag istället! Kram på er:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar