söndag 25 september 2011

Promenix

Tvingade en kollega till mig att visa mig en runda som man kan gå här. Jag älskar att sätta ipoden i öronen och power-walka. Rundan tar ca 40 min och är prefekt att gå om man inte har något att göra. Bättre att gå en promenad än att sitta inne och äta godis. Är dock väldigt trött nu!
Dagen har gått jättefort, vi har bara varit tre som jobbat idag, så vi har fått vara effektiva, men det gillar jag! Hellre det än att ha lite och göra.
Sen kom Ben upp om till stallet, han hade tagit sig själv lite ledigt vilket han såg ut att behöva. Han är en utav få människor jag har träffat som jobbar riktigt hårt. Han är en sådan person som man antagligen måste binda fast för att få honom att sitta still en stund. Han sa till mig att vi måste åka till banken och ordna ett bankkonto till mig här och att det var ok att jag åker hem om en sväng i oktober. Tänker åka hem om tre veckor och ta en riktigt lång-helg. Ska bli skönt! Saknar alla där hemma.

Hade hoppats på att få vara ledig i morgon, men det blir nog inte så. Kanske tisdag eller onsdag istället:)

Bilder från promenixen:




Hemma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar