lördag 24 september 2011

Är det lördag?

När man jobbar sex dagar i veckan och långa dagar, tappar man helt uppfattning om vad det är för veckodag. Både bra och dåligt. Idag är det lördag?
Skulle nog egentligen följt med Ben på tävling idag, Grand Prixen går idag, men jag fick bli hemma och hjälpa den andra tjejen. Det är alldeles för mycket jobb att göra för en person. Men jag antar att det kommer fler tävlingar!:) Får hålla tummarna för Ben! Han har tre hästar med sig, så han ska nog kunna kamma hem det. Han vann höjdhoppningen igår, så det var superkul! Dock kom de hem kl 01.30, så jag är glad att jag inte följde med...
Annars har denna dag varit som de andra, duschat många hästar. Har inte ridit, för den hästen jag brukar rida ska Ben tävla i kväll.

Nu ska jag fixa lite mat, krypa ner i sängen och se en film:) Ha en trevlig lördag!

Denna rattar vi runt här på området! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar