söndag 4 september 2011

Leaving on Monday morning

I morgon bär det av till England. Jag kan inte fatta att dagen med stort D har kommit. Det har gått så himla fort allting!
Just nu är jag bara nervös, men det hoppas jag går över så fort jag har kommit fram i morgon:)
Jag får åka hemifrån direkt på morgonen, och det tycker jag är rätt skönt. Jag landar på Standsted kl 11.00 brittisk tid, och det är också skönt. Sen är det någon som kommer och hämtar mig på flygplatsen.

Jag hoppas verkligen att jag har fått med mig allt. Så himla svårt att packa när man ska vara borta på obestämd tid. Men det finns väl ingenting här som inte går att köpa i London!:)

Jag ska försöka att hålla igång bloggen så mycket det går! Vet ju inte alls hur det kommer att fungera där borta, så jag får ju se efter hand. Men jag hoppas verkligen att ni fortsätter att kika in här och följer mitt nya liv i England!

Ska försöka blogga i morgon kväll om jag får internet till att fungera. Men annars kan ni ju kika in på min twitter, lättare för mig att uppdatera där!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar