torsdag 29 september 2011

Första nyttiga måltiden

Hej alla!

Orkade inte blogga igår, är helt slut, somnar så fort jag sätter mig ner. Det är rätt skönt att vi har en timmes lunch, för då kan man slumra lite;) Somnar jag inte i soffan framför tvn så somnar jag i min kollegas säng när vi tittar på tv i hennes rum. Det finns någon knasig tvshow som är någon slags talk show där man försöker reda ut vanliga människors knäppa relationer till varandra. Den är himla kul! Ibland får security rycka in för att de blir så förbannade på varandra. Den går när vi har lunch, så numera följer vi den slaviskt:)
Idag har det varit sommar här, likaså igår. Helt underbart men svettigt. Red två hästar idag och gjorde en massa annat. Ben har varit i Holland idag och igår för att titta på hästar åt en tjej som har sina hästar här hos oss, så honom har man inte sett till.
Efter jobbet stack jag direkt ut på en powerwalk, vill verkligen ta till vara på vädret så mycket som möjligt! Helt underbart var det:) Sen lagade jag min första nyttiga måltid här, mycket sallad, kyckling och lite pasta. Det är nog första gången jag ens har närmat mig ett salladsblad sedan jag kom hit till England.
Dock är salladen färdigmixad i en påse som man köper i butiken, och den var inte jättegod. De verkar inte vara så mycket för sallad här...
Efter det blev det duschen och nu ska jag krypa ner i sängen och se en film!

Tog lite bilder på området i det fina ljuset som jag tänkte jag skulle dela med mig utav:) Kram!


Vårt hus

Ensenham Stud


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar