tisdag 20 september 2011

Photoshoot

OMG vilken konstig dag det har varit! Träffade Ben för första gången på mer än en vecka. Fortfarande lika trevlig! Han ville att jag skulle följa med till UK Arena som är en jättestor tävling här i England som pågår hela veckan. Vi ska dit i morgon, på torsdag och på lördag när grand prixen går. Det ska bli spännande, men jag är samtidigt nervös, för jag vill ju helst vara till nytta och inte enbart i vägen!

Sen har det varit en fotograf här hela dagen som har tagit bilder till Bens hemsida. Den ligger ju just nu under uppdatering, och har gjort det ett tag. Men nu ska den uppdateras! Och tyvärr var jag tvungen att vara med på bild. Först skulle alla i personalen gå med var sin häst som skulle ha på sig ett Equilline-täcke (Bens sponsor), vilket var lika med kaos. Hästarna må vara riktigt bra på att hoppa, men uppföra sig normalt i ett grimmskaft kan de inte. Men de hästar som når toppen ska ju vara lite knäppa.
Efter det skulle vi ta foto på oss var och en. Vi fick som tur var se bilden efteråt. Min blev helt klart godkänd. En smart grej som fotografen gjorde var att vi fick hålla i något, så att det inte skulle bli så spänt. "Underchefen" Fick hålla i en Equipe sadel och jag höll i Bens hjälm och handskar. Det blir en lite mer avslappnad bild på det viset.

Nu ska jag försöka handla lite mat, det blir upp riktigt tidigt i morgon för att åka på tävling! Uppdaterar mer i morgon:) Kram!

En liten del av Elsenham Stud. I det vita huset bor jag med fyra andra. (Och titta, det regnar inte enbart i England!)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar