måndag 19 september 2011

Complete

Hej alla fina!!

Nu har jag äntligen skaffat internet här i England! (Tog ju bara två veckor). Idag är det exakt två veckor sedan jag kom hit till Elsenhamn Stud och Ben Maher. Det är häftigt att få vara här, men känns även lite overkligt. Det känns bara som att jag är på semester och snart ska åka hem. Men det ska jag inte! Hade planerat att stanna ett tag till:)

Ben har jag inte sett mycket utav. Han var först i Rio när jag kom, vara bara hemma ett par dagar sen åkte han till Madrid för att tävla i EM. Men av det lilla jag fick träffa honom, verkar han som världens snällaste. Ordnade lakan och såg till så att jag hade allt. Vi hade även ett litet möte där han ville veta mer om mig och vad det var jag ville göra.

EM: Brittiska landslaget tog brons, och i den individuella delen kom Ben på en 11e plats. Han är super duktigt. Men måste ändå säga att jag höll på det svenska laget. Så himla kul att Roffe tog guld!! Stolt svensk:) Vi har en tysk beridare här som jag satt och retade:P Hehe!

För övrigt är det jobb sex dagar i veckan 7.30- ca 17.00 som gäller. Mycket fysiskt arbete och ridande. Men det är kul, superfina hästar och en fin gård! Ska försöka uppdatera ofta här nu när jag äntligen har internet:)

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar