onsdag 31 augusti 2011

Det här kan väl inte slå England?!

Trots att det är sol på väderleksrapporten måste man räkna med regn, jag blir tokig!! Hela tiden går folk runt och säger till mig "Hur kan du åka till England, där regnar det ju bara!" Har ni tittat ut genom fönstret?
Mög-väder! Detta kan inte slå England, snarare tvärtom!

Har inte hunnit med någon ridning idag heller. Var och hämtade hö. Riktigt skönt att ha fyllt på nu innan jag åker.
I morgon ska jag rida ut med min stall- och hästkötare. Det ska bli kul! Riktigt länge sedan jag red ut med någon. Sen blir det till att göra en massa ärenden och efter det är det dags för hejdå-middag nr 2 med mamma och släkten. Fullt upp helt enkelt!!

Såg förresten att det hade kommit nya mössor och pannband från Kingsland! Jag älskar ju deras mössor, bästa investeringen ever, så sköna! Men årets modeller tyckte jag var rätt tråkiga. vad tycker ni? Gå in på Svensk Ridsport Ab på Facebook och kolla läget ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar