tisdag 30 augusti 2011

Hinner inte rida...

Jag har verkligen fullt upp! Så himla mycket att tänka på, och så mycket jag inte orkar tänka på. I morgon är det min sista dag på jobbet, kan inte förstå att det verkligen är dags att säga hejdå. Känns jobbigt! Men det är dags för ett nytt kapitel i mitt liv:)

Idag har jag fått fixa en hel del. Skulle byta ett superfint skärp jag fick utav mina vänner i lördags för att det var för stort. Men de hade bara 75- och 95 cm hemma och jag behövde givetvis 85! Frågade om de kunde ta hem, och de kunde de men det skulle dröja ett bra tag innan de fick hem skärpet, jag skulle inte hinna få det innan England. Så jag fick ett tillgodokvitto istället. Så jag köpte en ny tröja från HV Polo istället, tunna strumpor från Kingsland och muggsalva. Tack för tröjan tjejer!<3
Sen bar det av till Blentarp för att hämta Suckes regntäcke. Hon hade inte gjort klart det i torsdags. Men nu är alla täcken rena och hela inför en ny höst- och vintersäsong!

Dags att packa vidare... Så tråkigt det är!!

Min nya tröja från HV Polo och strumpor från KL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar