måndag 15 augusti 2011

Fullt ös medvetslös!

Hej på er!!

Hur är läget med er? Med mig är det faktiskt rätt bra:) Solen skiner för första gången på 100 år och jag har haft en mysig tur på Sucke i skogen!
Har inte hunnit blogga under helgen, har haft fullt upp hela tiden! Min pappa fyllde 65 i fredags, sen i lördags red jag båda hästarna, hämtade hö, fikade med en kompis och var sedan på tjejmiddag hela kvällen (vilket var supertrevligt!! Tack Ebba<3) Igår var jag och tittade på bilrace, sov en stund och sedan bar det iväg igen för att laga middag med en vän. Fullt ös medvetslös är det enda som gäller! Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag:)
Red som sagt på Sucke idag, det var verkligen jättemysigt. Det blåser inte och det är fint väder, så himla skönt.
Ska åka iväg och visa honom en andra gång i morgon. Håller tummarna för att de fortfarande ska vara intresserade. Samtidigt som det känns otroligt jobbigt. Han är ju min fina häst! Men jag tror att de kommer att ta hand om honom bra och att han kommer att trivas:)

Bilder från idag på mig och Sucke:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar