tisdag 9 augusti 2011

Frisk!

Var hos veterinären idag med Filippa för en re-check. Och det gick bra! Det var en stor förbättring sedan jag var där sist, fortfarande inte riktigt hundra, men det fixade equie-terapeuten till med lite behandling och nålar! Slapp spruta henne så det var skönt! Nu är det bara att sätta igång:)

I kväll gick jag ut och mockade alla boxarna och tog mig sedan en tur på Sucke. Han har ju fått vila lite, så jag tänkte sätta igång honom igen. Det märks på honom att han blir lite rastlös och att han gärna vill vara med när han är ledig:) Så han traskade på framåt i rask takt! Pigg och glad:)

Stackars Filippa skakade som ett asplöv när jag gjorde henne i ordning för att åka i väg. Hon visste att det var något på G. Men hon gick snällt på både hemma och hos veterinären:) 
Fina Filippa<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar