onsdag 17 augusti 2011

Power-walk och svalbajs

Då har man nyss kommit in från en power-walk med Sucke! Jag tyckte att han kunde behöva komma ut och gå efter gårdagens hopp-pass! Det var dessutom riktigt skönt väder ute och jag behövde komma ut och röra på mig så det passade perfekt:)

Gjorde dessutom en liten upptäckt... Svalorna som bajsar överallt i stallet, har bajsat ett rutmönster över hela golvet. De sitter uppe i taket på järnrören och grisar ner. Men jag måste säga att det såg rätt lustigt ut. Frågan är bara vad som är värst, flugor eller svalbajs överallt?


Efter promenaden satte jag mig utanför stallet och tittade på solnedgången,  livskvalité! 

Försökte fånga rutmönstret på bild, lyckades nog inte så bra. Men ni kan väl i alla fall se de två långa sträcken som går längs med boxarna ner till andra sidan gången? Jag borde vräka svalorna... 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar