tisdag 16 augusti 2011

Happy B-Day!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det bloggens födelsedag! 1 år idag!:D Känns sjukt, med tanke på att jag tycker att jag började nyss. Har hållit igång i ett år, klapp på axeln till mig. Men det har varit otroligt roligt och jag tänker att fortsätta blogga:)

Har faktiskt nästan precis kommit hem efter att ha visat Sucke gång 2 uppe i Åsum hos Stall Lagerfeldt. Så himla fint där var! Vi var inne i ridhuset och red, och det gick superbra. Hon som har provat honom rider så himla trevligt. Det känns som om vi har lite samma ridstil och att det passar Sucke bra. Det är ändå det som känns viktigast för mig, att han ska trivas. Och det verkar han göra med den här tjejen! Så vi får hålla tummarna att hon fortfarande tycker om honom:)

Nu ska jag återgå till matlagningen... Är vrååålhungrig! Kram på er:)

Precis hemkommen från visning nr 2. Hämtade hö häromdagen och då passade transporten på att byta färg;) Får väl ta och dra fram högtryckstvätten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar