måndag 8 augusti 2011

Och regnet bara faller ner...

Jaha, och vart tog sommaren vägen? Jag som skulle hinna så mycket och bli så brun. Istället har man tillbringat alldeles får många lediga timmar inomhus i skydd från regnet. Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort, och hur fort allting har gått angående min resa till England! Helt galet! Kan inte förstå att exakt om 4 veckor vid den här tiden kommer jag att vara i Engalnd och kanske göra ett litet blogginlägg? En konstig tanke!
Tog in alla hästarna idag så att de skulle slippa sova ute. Det regnar ju i omgångar, så jag tänkte att de skulle få sova i lite lugn och ro. Dessutom har ju både Pelle och Sucke lite mugg, så det kan vara bra för dem att vara inne och komma undan allt fukt.

I morgon bär det av till veterinären på återbesök med Filippa. Hoppas att allt är som det ska! Men det tror jag nästan för hon har ju varit så himla fin att rida på!

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film, skönt med lite ledighet i morgon! Kram på er!

Skönt att det är lite hästar i stallet! Mysigt att lyssna på när de äter hö:) 
Hallå översvämning och hallå roddbåt?!

Lille Nisse<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar