fredag 19 augusti 2011

Better off today

Hej!

Känner att jag mår lite bättre idag:) Ha haft ups and downs hela sommaren. Vet inte varför, men det beror nog på vad som komma skall. Det är rätt jobbigt faktiskt, ena stunden känns det som om jag äger världen, vid andra tillfällen vill jag bara stanna i sängen. Det har varit lite säng-situationen idag men det gick över. Åt lunch med mamma och kände mig lite bättre nu i eftermiddag. Tog in hästarna vid sex och mockade. Sen gick jag in och bytte om och stack ut en tur på Filippa. Trots att det blåser halv storm, var det skönt att komma ut! Vi galopperade lite på vägen och hittade även en stubbåker som vi galopperade på! LÖÖV stubbåkrar<3
Jag kan väl säga såhär att min eftermiddag igår inte började särskilt bra... (Därav mitt tråkiga inlägg) Var ute och red på Filippa, fick hoppa av för att leda henne förbi en tröska som stod vid vägen och då hoppar hon fram på mig, trampar mig på hälen så att sulan gick av på mina Dublin-skor... Och de är ju nästan helt nya!! Åkte in med skon till skomakaren så han limmade fast sulan igen. Frågan är bara hur länge det håller? Aja 50 kr är i alla fall billigare än 1000 kr i detta fallet. Så jag håller tummarna!

Får snart skaffa rodd-båt för att kunna mocka! Blä...

Filippa ville in!

Sucke också:)

Filippa och jag på tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar