söndag 23 januari 2011

Surfia idag också

Hello

Red på sura Lisa idag (Filippa) Till en början var allt frid och fröjd, skrittade med graman och gjorde halter hela tiden. Ville att hon skulle stanna "bakrifrån", och det gjorde hon super. Sen vet jag inte vad som hände, ibland räcker det med att man byter övning så får hon spel. Fick ordning på henne till slut i alla fall.
Sen skrittade jag en sväng på Sucke och blev varse varför jag inte längre rider på ett tredelat bett :P Hade det på idag och kände att det ska jag inte ha nästa gång!:P
Började även klippa Sucke, gick helt ok, kommer inte upp så långt i nacken bara, vet inte riktigt hur jag ska göra det. Blev inte klar med klippning, batteriet behövde laddas...


Medan jag hade fullt upp med att hålla mobilen, passade Filippa på att klia sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar